Wednesday 23 January 2013

New year and New job


Бүx хүнүүст шинэ оны мэнд Дүгигээс дэвшүүлие!!!

Зиак  шинэ ажилд орлоо энэ удаад бол үнэн аймар ажил Банк Санхүү !!!! Төсөөлөхийн аргагуй инээдтэй нь миний аз байсан байх гэж үзэж байгаа яагаад гэхээр my major is Fashion Design for god sake ингээд л үзэхээр аз эсгэвэл миний эерэг тал маань аая ккккк заза тэр ч яахав ямар ч байсан ажилтай болчлоо шинэ ондоо ажилтай золгож  байна гэдэг чинэ ямар нэгэн юм үгүүлж байна гэсэн үг !! еааае !!! урааа!!! Намайг дэмжиж байсан бүх хамт олондоо талархал илэрхийлье!! Би хичээж ажиллах болно!!!! Би чаднаа!!!!

Ps : Энэ өвөлжингөө гулганаа надтай гулгах хүн байна уу цанаар биш бордоор шүү!! цанаар гулгахгүй!! цанаар гулгаад унавал нэлээн их бэртэнэ харин бордоор бол бөгс өвдөг 2л гэмтэнэ ккк

No comments:

Post a Comment