Tuesday 14 August 2018

BEST FRIEND OR !?

Хамгийн сайн найзтайгаа хайр дурлалын харьцаатай болж болох болов уу?




Эр эмийн хооронд найз байх нь зөв үү?



Миний хамгийн сайн найзуудын дунд Батаа гээд 10 жилээс эхлээд найзлаад элийрч балаарч явдаг найз байлаа.


Түүний дараагаар бид хоорондоо илүү дотно болж байнга уулзаж өөрсдийнхээ үзэл бодлыг хуваалцдаг,,... Тэглээ гээд Батаа миний сонирхдог эрчүүдийн нэг үнэндээ бол биш !?




Хажуунаас найз нөхөд гэр бүлийн хүмүүс эр эмийн хооронд найз нөхөд гэж байдаггүй юм гэж ярьдаг,.,.



Бидний нөхөрлөлд өөрчлөлт ч орсон.


Бид ердийнх шигээ оройн хоол идээд пиво ууж суулаа, 
Батаа : ( Би чиний наад занд хайртай..,,, )
                                                Би : ( Би ч гэсэн хайртай.) 
Энэхүү яриаг бид юу ч бодолгүй тэгж эхлүүллээ.



Удаан хөдөлгөөнтэй би,
Дандаа эрч хүчтэй байдаг Батаа,
Бид 2 дэндүү өөр хүмүүс



Өдрийн 2 цаг хүртэл унтдаг би,
Өдөрт 40 минут заавал гүйдэг Батаа




Өглөө болгон өндөгтэй талх кофе уудаг би,
Ногоо жимс овъёосоор өглөөг угтдаг Батаа





Одоог хүртэл сайхан найз байсан найз маань эр хүн болж хувирах тэр мөч ямар байх бол!?


No comments:

Post a Comment