Wednesday 25 June 2014

Шинээр ажилд орсон нь .....





Зиак ойрд их юм бичээгүйм байнаа тээ кккк 
Би Солонгосын аялал жуучлалын компанид маркетингд орсын шинэхээн ажилтан гээд 
намайг нэг долоо хоногын дараа угтан авалт гэдэг нэртэй оройн хоол маягын юм болоод
орлоо. Тэгсэн тэнд манай компанид тавтай морил гээд нөгөө сожүгээ бас шарсан махтайгаа хамт өгч байнаа. Тэгээл нэг нэгээрээ намайг чинь шахаал намайг бас тойроод нэг хундага өгөөд тэгээд нэг хундага аваад яваад бай гээд би нэг шил сожүгээ бариадл тойроод тэгээд л нэг мэдсэн өглөө болцон үхэх гэж байгаам чинь.... ингээд би үхэж байгаам байна л гэж бодсон сожү их заваан юм байнаа кккк
За тэгээд ажилдаа ирсэн бүгдээрээ шоолоодл кккк тэр ч яахав би энд их загнуулах юмаа 8:30 гээд ажил эхэлдэг 18:30 гэж ажил тардаг гэсийн тэгэхээр нь цагтаа ирсэн чинь муухай харцгаахийн тэгсэн ч тоогоогүй юм өдөр нь сургалтанд сууж байсан чинь ахлах маань ажилдаа ирэхдээ жаахан эрт ирэх ёстой 8 :00 гэж ирээд 30 минут халаалт аваад тэгээд ажилдаа ордог гэнэ. Аан тэгээд ирээд бүгдээрэнтэй нь мэндэлдэг гэнэ, тарахдаа дарга захирал нараа явсаны дараа заавал явах ёстой гэнэ. Харин хамгын гоё нь байнга өдрийн хоолыг даагаад байх юмаа ахлах болхоор захирал болхоор тэгж байгаам гэнээ. Солонгосчууд хамгын сайн авах юм гэвэл аягүй нухацтай алхам хийх гэдэг юм байнаа. Гадаадын нэг компанитай намайг харьц гээд цахим шууданг нь өгөөд майл явуулахаас өмнө шалгуулаарай гэсэн тэр майлыг бүхэл бутэн 4 хүний оролцоо орж засаж явуулавшд тэгсэн нөгөөх маань миний төсөөлж байсан шиг аймар хялбар хариу бичээд явуулцан байдын мэдээд байсын гэтэл бид эндээс бөөн юм болж би тэгээд ахлах тэгээд газрын захирал тэгээд орлогч захирал тэгээд гүйцэтгэх захирал гэж байж нэг юм явуулсан юм кккк
зиак нэг иймэрхүү оффисын ажил маань явагдаж байгаам даа надыг англи хэлний орчуулгаар, бөөн бөөн дарж байнаа. Ажлаар дарахдаа аймар сайн юмаа тэгээл зогсоо зайгүй нэхэхийг нь яанаа харин авчаад 1 хоног хянах юм ххахахахахаха 



No comments:

Post a Comment