Thursday 16 May 2013

Wear Sunglasses


Зун цаг зун цаг ирлээдээ муухай нартай шороотой зун цаг ирлээдээ ~~ Би энэ зун цагт мааш дургуй үзэн яддагаа зуны нар бас бүүр муухай заваан гээл кккк Яагаад гээч би нарны харшилтай би зун болхоорл гэрээсээ ажлаасаа нээх гарахыг хүсдэгүй муухай халуунд харшил хөдлөөд эхэлхээр заваарсан шүү надад нээх том тус болдоггүй ч энэ нүдний шил 30 хувь хамгаалж өгдөг гэхүүдээ энэ зун нэг иймэрхүү гэсэн нүдний шилний зураг тавьлаа би ч гэсэн өөртөө авах санаатай л байна та нарт бас санал болгохоор шийдлээ энэ жилийн нүдний шилний загвар бол юу  гээч шилний араам төмөр байх нь жоохон хямдхан харагдах тал руу орсон байна лээшд би ч угаасаа төмрөн араамтай нүдний шил зүүх нэг эвгүй санагдаад байдийн цаанаа л нэг өөршд би ккк заза тэнэгтэж эхлэх гэж байна шд миний байнгын үзэгчид минь энэ зуны шилний моодтой танилц ... 











No comments:

Post a Comment