Monday 20 February 2012

Be Strong


Би хүчтэй гэдэгээ мэдэрч улам цэцэглэж байгаагаа бас мэдэрч байна. Надад хэнээс ч дутахааргүй зөндөө юм байдагт би итгэлтэй байдаг. Хэнийг ч царай алдахгүй амьдрах итгэл мөрөөдөл надад байгаа.
Эмэгтэй хүн бүр ийм л байдаг эмэгтэй хүнийг дутуу харсан бол тэр хүний алдаа байх болно.
Би өнөөдөр эмэгтэй хүний гайхамшигаар бахархаж улам өөртөө итгэлтэй хатуужилтай болж байгаадаа баярлаж байна үүнийгээ блог дээрээ бичмээр санагдаад бичиж байгаа минь энэ . Тэгэхдээ эрэгтэй хүнийг муулахгүй эрэгтэй хүн ч гэсэн хамгаас том хариуцлагыг үүрч явдаг хүмүүс тэдэнд бид үргэлж урам өгөх ёстой тэгэхдээ тодорхой хэмжээгээр хэт их урам өгөөд байвал өөрийгөө тоогоод BYE BYE болох байх .
Надад зөндөө олон сонголт гарч ирэх болно би сонголтоо зөв хийх аргыг сурсан одоо ч ёстой сайхан амьдрал намайг хүлээж байгаа байхдаа за амьдрал минь 2лаа нэг л амьдрах амь өөдрөгөөр тэмүүлж амьдарцгаая!!!

1 comment: