Tuesday 11 October 2011

" Аймшигын кино бол амьдрал , амьдрал өөрөө аймшигын кинo "






Би солонгост байхаасаа эхлээл романтик амьдралыг мөрөөдөж билээ.
Найз залуутай болхоороо тэрийг ч хийнэ энийг ч хийнэ гээл. Яагаав олон ангит тасархай романтик кино нь дээр чинэ нэг л их мөнгөтэй тэгээл нөгөө хүүхэнээ үхтэл нь хошгируулаад үерхэдэг тэгснээ дуусаагүй ээ үерхэж байхдаа хүртэл үнэн романтик айн ёооооё~~ гоё тээ үзэж байгаа SINGLE-үүд бүгд хошигроод одоо тийм л хүн хайгаад унасан ккккк тэгээл нөгөө мөрөөдөлөөсөө салж ядсан зарим нэг хүмүүс би тэр кино шиг хүнтэй уулзана би хувь заяагаараа олно ч гэх шиг би ч гэсэн тэгж байлаа гэж .
За тэгээд би найз залуутай болвоо ккккк тэгтэл яасан гоё байсааан тэгэхдээ амьдрал дээр бол жинхэнэ үерхэлт чинь юун хошигруулах хошигрох хэхэх хааяа нэг хошигроноо VERANDA , кино үзэх нэг иймэрхүү л юмаар хошигрох юмдаа тээ.
Тэгээд дээрээс нь амьдралаа хамт авч явах гээл толгой өвдмөөр шүү ккк
" Аймшигын кино бол амьдрал , амьдрал өөрөө аймшигын кинь " гэдэг үг санаанд орчлоо. Гадуур явж байгаа хосууд хөөрхөн харагдахаа байлаа. Ягаад ч юм том болцон санаа сууцан гарууд явж байгаа гэж бодогдох юм.
Дээрх зурагын хосууд бол ёстой нөгөө олон ангит киноны хосууд байхдаа ... гэж...Шууд хаана ч хамаагүй DATE хийх чадвартай өнөөдөр LONDON маргааш NY гэх шиг лаг тээ ..... зөөөөз би ч тэгээд зүүдэлсэн шигээ мөрөөдөөл сууж байхаас тэгэхдээ би хангалуун биш байна гэж байгаа юм биш шүү. Хайр бол агуу зүйл тэнэг болгодог нь жоохон тийм ч тэр бол зэрлэг туршлагатай болгодог ккккк

2 comments:

  1. well, i had even worse relationship and going to movie and some other kinda romatic blabla was great things for me...so treasure what you have now

    ReplyDelete
  2. i would say i,m in the real secret garden now .,.,

    ReplyDelete